Haluamme ylpeänä esitellä uuden asiakkaamme: Mr. Paninin - se aito ja alkuperäinen panini Suomessa. Mr. Panini valitsi Generon uudeksi markkinointiviestinnän yhteistyökumppanikseen. Brändillä on historiaa jo yli vuosikymmenen ajalta. Hymyilevän Mr. Panini-logon tunnistaa jo 50% suomalaisista. Tässä lyhyt kuvaus Mr. Paninin historiasta:

Vuonna 1993 tutustui porilainen Ilkka Wikholm idyllisen pariisilaislähiön kahvilassa lämpimään täytettyyn leipään. Grillattu herkku teki vaikutuksen maun lisäksi pitkällä ulkomuodollaan. Oli välittömästi selvää, että tämä uutuus lähtisi mukaan koti-Suomeen. Tästä alkoi sittemmin Mr. Paniniksi nimetyn maukkaan ja mutkattoman tuttavuuden tarina.

Suosion kasvaessa Wikholmin yhdessä vaimonsa kanssa omistamassa porilaiskahvilassa, siirrettiin valmistus Mr. Paninin omaan keittiöön Ulvilaan. Rapean ja valloittavan leivän maine levisi nopeasti ja niin Mr. Paninia vietiin ympäri maata. Suomalaiset ottivat vaivattoman evään omakseen ja nykyään Mr. Panini on tuttu näky liikenneasemilta tapahtumiin ja kahviloista eväsretkille.

Mr. Panini tuli osaksi Snellman-konsernia vuonna 2008, mutta tuotanto sijaitsee yhä Ulvilassa. Tuotannossa on yhä pienyrityksen iloinen ja välitön ilmapiiri, mikä leimaa Mr. Paninia yrityksenä.

Tutustu Mr. Paniniin Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/MrPanini

MrPanini_logo_web_nega

Kirjoittaja

Jonathan Björkskog

Jonathan Björkskog

HYÖDYNNÄ ASIANTUNTIJOIDEMME VINKIT!

Miten parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa?
Entä miten verkkosivulle vaivalla hankituista kävijöistä saadaan maksavia asiakkaita?

Pysy ajan tasalla digimaailman tuoreimmista käänteistä ja palauta tärkeitä perusasioita mieleesi tilaamalla ajankohtaisten blogikirjoitustemme tiivistelmät kätevästi suoraan sähköpostiisi.