Miksi Fonecta valitsi Generon? Fonecta haluaa siirtyä perinteisestä kampanjalähtöisestä ajattelutavasta ketterämpään jatkuvan markkinoinnin ja palveluiden kehittämiseen. Lue lisää!  

 

Fonecta valitsi Generon tehostamaan myyntiä digikanavissa

Digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja tarjoava Fonecta Oy on valinnut markkinointitoimisto Genero Oy:n uudeksi markkinointikumppanikseen. Fonectan ja Generon välisen yhteistyön tavoitteena on uudistaa markkinointikonseptia, jotta Fonecta voi siirtyä kampanjalähtöisestä markkinoinnista jatkuvaan markkinoinnin kehittämiseen.

 

Fonecta panostaa yhä vahvemmin myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön, ja tulokselliseen, mitattavaan markkinointiviestintään.

Markkinoinnin pelikenttä muuttuu jatkuvasti. Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin palvelutarjoaman kärjessä toimiva Fonecta siirtyy perinteisestä kampanjalähtöisestä ajattelutavasta ketterämpään jatkuvan markkinoinnin ja palveluiden kehittämiseen. Fonecta etsi uutta yhteistyökumppania, jolla on vahvaa digitaalista osaamista. Haussa oli erityisesti kumppani, jolla on kirkas näkemys myynnin ja markkinoinnin yhdistämisestä sekä vankka kokemus inbound-markkinoinnista.

“Haimme ketterää yhteistyökumppania, joka pystyy mukautumaan nopeasti muuttuviin tarpeisiimme. Koemme, että Genero on raikas tuulahdus Suomen markkinointikentässä”, toteaa Fonectan markkinointi- ja viestintäpäällikkö Sara Antila.

Suomen suurimpana digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kumppanina Fonectan toiveena oli löytää partneri, joka tukee ja täydentää yrityksen omaa vahvaa markkinointiosaamista sekä tuo uusia ideoita toimintaan.

Markkinointitoimistot ovat perinteisesti keskittyneet näkyvyyden kasvattamiseen mainonnalla. Genero toimii toisin.

“Kutsumme itseämme growth marketing -toimistoksi. Olemme luova toimisto, joka houkuttelee kumppaneillemme lisää sitoutuneita asiakkaita. Mittaamme, testaamme ja todennamme kaiken. Emme tyydy miellyttäviin lukuihin, vaan pureudumme myös hankaliin. Toimimme pitkäjänteisesti, eikä meidän työmme lopu koskaan kampanjan päätökseen”, sanoo Generon COO Sebastian Östman.

“Fonecta on yksi ensimmäisistä suomalaisista yhtiöistä, joka on onnistuneesti digitalisoinut varsin perinteisen liiketoiminnan. Fonecta on tästä syystä meille erittäin mielenkiintoinen asiakkuus”, sanoo Generon asiakkuusjohtaja Mikaela Nyman.

 

Lisätietoja:

Sara Antila, Markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Fonecta Oy, sara.antila@fonecta.com

Sebastian Östman, COO & perustajajäsen, Genero Oy, sebastian.ostman@genero.fi

 

Fonecta Oy toimii 50 000 suomalaisen yrityksen digitaalisen markkinoinnin kumppanina. Autamme heitä löytämään ostavat asiakkaat verkosta nopeasti ja helposti hakukoneiden, kotisivujen tai sosiaalisen median avulla. Toimitamme Suomessa asiakkaillemme 30 000 yhteydenottoa päivässä ja kanavissamme tehdään päivittäin yli miljoona hakua. Verkkopalveluitamme ovat Fonecta.fi, Finder.fi ja Fonecta Caller. Fonecta työllistää 650 henkilöä kuudella eri paikkakunnalla. www.fonecta.fi

 

Genero Oy on vuonna 2009 toimintansa aloittanut growth marketing -toimisto, joka keskittyy brändien rakentamiseen ja myynnin kasvattamiseen. Yrityksen palveluksessa on yhteensä 26 henkilöä Helsingissä sekä Pietarsaaressa. Asiakkaisiin kuuluvat mm. Snellman, AGA, Folksam, Friends & Brgrs, Mr. Panini, MUSH, Kauppalehti ja Unilever. Vuonna 2016 Generon liikevaihto oli n. 1,9 miljoonaa euroa.

Genero Oy / Itälahdenkatu 22 B / 00210 Helsinki / www.genero.fi

 

Kirjoittaja

Heidi Kiikka

Heidi Kiikka

Inbound Marketer & Copywriter. Loves content and writing! Gets high from flow mode and tea. Master of 16 digital marketing certificates. Ex-investment banker & journalist. Promoter of healthy life.

HYÖDYNNÄ ASIANTUNTIJOIDEMME VINKIT!

Miten parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa?
Entä miten verkkosivulle vaivalla hankituista kävijöistä saadaan maksavia asiakkaita?

Pysy ajan tasalla digimaailman tuoreimmista käänteistä ja palauta tärkeitä perusasioita mieleesi tilaamalla ajankohtaisten blogikirjoitustemme tiivistelmät kätevästi suoraan sähköpostiisi.