Yhteistyön tarkoituksena on tehostaa yrityksen viestintää ja tuotteistaa palvelut selkeiksi kokonaisuuksiksi.

Perintätoimisto OK Perintä on aloittanut laajamittaisen yhteistyön markkinointitoimisto Genero Oy:n kanssa. Yhteistyön ensimmäisessä vaiheessa uudistetaan OK Perinnän brändistrategia, jonka pohjalta luodaan viestintäkonsepti ja tuotteistetaan yrityksen palvelut. Genero on saanut tehtäväkseen myös brändin visuaalisen ilmeen uudistamisen.

 

okperinta.jpg

 

“Valitsimme Generon koska saimme käsityksen, että siellä tehdään asioita – ei pelkästään puhuta, eli oli selkeä tekemisen meininki. Tarjouspyyntöön vastattiin avoimesti ja yhteinen näkemys työn etenemisestä löytyi helposti. Kokonaisuus on merkittävä panostus sekä markkinointiin että strategisen linjan kirkastamiseksi ja haluammekin varmistaa, että OK Perintä tunnetaan markkinoilla aktiivisena ja vastuullisena toimijana”, kertoo OK Perinnän markkinointijohtaja Kennet Kronman.

Strategisten linjausten suunnitteluun Genero saa apua palkitulta strategilta, kun tiimiin liittyy ulkopuolisena jäsenenä Esa Jääskeläinen Daigo Oy:stä. Jääskeläinen tuo projektiin runsaasti kokemusta sekä vahvaa ammatillista näkemystä.

Myöhemmässä vaiheessa uudistetun brändin lanseeraukseen kuuluu mm. digitaalisten palvelujen, kuten yrityksen verkkosivuston, toteuttaminen.

“Olemme erittäin iloisia OK Perinnän tekemästä toimistovalinnasta. On innostavaa päästä työskentelemään yrityksen kanssa, joka pyrkii jatkuvasti uudistamaan alaa ja korostaa toiminnassaan ongelmien ratkaisua ja haluaa aidosti auttaa ihmisiä”, kertoo Generon asiakkuusjohtaja Sebastian Östman.

 

Lisätietoja:

Kennet Kronman
Markkinointijohtaja, OK Perintä Oy
050 550 8225
kennet.kronman@okperinta.fi

Sebastian Östman
Asiakkuusjohtaja, Genero Oy
050 3084 196
sebastian.ostman@genero.fi

Genero Oy
Itälahdenkatu 22 B
00210 Helsinki
www.genero.fi

 

OK Perintä Oy on vuonna 1991 perustettu saatavien hallintaan erikoistunut yhtiö. OK Perintä Oy on osa kansainvälistä B2Holding-konsernia, joka on listattu Oslon OTC-listalla. OK Perinnällä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja Vaasassa ja yhtiössä on työntekijöitä 129. OK Perinnän koko konsernin yhteenlaskettu liikevaihto oli vuonna 2015 43,6 miljoonaa euroa.

Genero Oy on vuonna 2009 toimintansa aloittanut digitaalinen markkinointitoimisto, joka keskittyy brändien rakentamiseen ja myynnin kasvattamiseen. Yrityksen palveluksessa on yhteensä 23 henkilöä Helsingissä ja Pietarsaaressa. Asiakkaisiin kuuluvat mm. Snellman, AGA, Folksam, Friends & Brgrs, Mr. Panini, MUSH, Kauppalehti ja Unilever. Vuonna 2015 Generon liikevaihto oli n. 1,3 miljoonaa euroa.

Kirjoittaja

nine

nine

HYÖDYNNÄ ASIANTUNTIJOIDEMME VINKIT!

Miten parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa?
Entä miten verkkosivulle vaivalla hankituista kävijöistä saadaan maksavia asiakkaita?

Pysy ajan tasalla digimaailman tuoreimmista käänteistä ja palauta tärkeitä perusasioita mieleesi tilaamalla ajankohtaisten blogikirjoitustemme tiivistelmät kätevästi suoraan sähköpostiisi.