MITKÄ YRITYKSET KÄYTTIVÄT ENITEN RAHAA ADWORDS-MAINONTAAN TOUKOKUUSSA 2016?

Teemme joka kuukausi pienen analyysin Suomen suurimmista AdWords-mainostajista (Katso joka kuukauden suurimmat mainostajat tästä). Listalla on 100 sivustoa, jotka käyttivät eniten resursseja AdWords-mainontaan toukokuussa 2016. Tällä kertaa analysoimme myös erityisesti matkailualaa!

PIKA-ANALYYSI

Listan top 4 ei ole muuttunut huhtikuun 2016 listaan verrattuna. Loput listalla olevista sivustoista ovat kuitenkin vaihtuneet huomattavasti ja n. neljäsosa on uusia sivustoja. Esimerkiksi Nelly.com, nissan.fi ja credit24.com ovat uusia listalla. Suurimmat toimialat ovat vieläkin matkailu- ja pankkiala (lue pankkialan analyysi tästä). Matkailualan sivustoja on 24% top 100 -listalta, eli yksi uusi on tullut lisää. Eniten muutosta AdWords-budjettiinsa ovat tehneet nordea.fi, joka lisäsi budjettiaan ja tuli sijalle 41. sijalta 97., ja 46 sijaa pudonnut credigo.fi.

Kirjoittaja

nine

nine

HYÖDYNNÄ ASIANTUNTIJOIDEMME VINKIT!

Miten parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa?
Entä miten verkkosivulle vaivalla hankituista kävijöistä saadaan maksavia asiakkaita?

Pysy ajan tasalla digimaailman tuoreimmista käänteistä ja palauta tärkeitä perusasioita mieleesi tilaamalla ajankohtaisten blogikirjoitustemme tiivistelmät kätevästi suoraan sähköpostiisi.