Yksi yrityksen tärkeimpiä asioita on sen yrityskulttuuri. Sillä on iso vaikutus työntekijöiden viihtyvyyteen ja siihen, miten he puhuvat yrityksestä tuttavilleen. Kulttuuri näkyy ja tuntuu kaikessa yrityksen toiminnassa ja antaa asiakkaille kuvan yrityksen arvoista.

 

Digimarkkinoinnin kulttuuri näkyy arjessa

”Generon kulttuuri koostuu siitä, mitä olemme ja mitä uskomme. Nämä asiat eivät ole keksittyjä kliseitä, ja emmekä ole edes tarkasti miettineet tai kirjanneet niitä ylös. Meidän kulttuurimme on sitä, miten teemme töitä ja toimimme joka päivä. Se puolestaan tarttuu uusiin tiimiläisiin”, kertoo talousjohtaja ja perustaja Rasmus Östman. Yksi hyvin Generoa kuvaava ominaisuus on matala hierarkia. Kaikki Generolla ovat samalla tasolla: perusajatus on, että jokaisella voi olla hyviä ideoita liittyen Generon kehitykseen tai asiakasprojekteihin. Generon tiimit koostuvat motivoituneista ihmisistä, joilla on aitoa kiinnostusta alaa kohtaan.

 

genero-marketing-agency-1024x398-1.png 

”Generon pienet ja tehokkaat tiimit motivoivat työntekijöitä oppimaan lisää ja pysymään ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin asioissa”

Katarina Vepsä, Account Manager

 

Genero tarjoaa spontaanien pizzalounaiden ja välipalajäätelöiden lisäksi työntekijöilleen maanantaisin aamiaista, ja joka kesä pidetään kesäjuhlat. Kaikki nämä auttavat ylläpitämään hyvää tiimihenkeä. Genero arvostaa erityisen paljon työntekijöitään, “Genero Crew”:ta, ja ymmärtää, että nämä ovat yksilöitä erilaisine tarpeineen – siksi Genero pyrkii olemaan joustava työnantaja.

Generon muut arvot

Usko rehellisyyteen ja toisten auttamiseen kuuluvat myös Generon arvoihin. Kaikki Genero Crew:n jäsenet voivat oppia toisiltaan jotain, ja kaikkia on helppo lähestyä. Generon työntekijät saavat jo ensimmäisestä päivästä lähtien vastuuta, jotta voivat tuntea itsensä tärkeiksi ja tarpeellisiksi. Kulttuuri on myös tavallaan hyvän kiertoon perustuva arvoprosessi; kun työntekijät ovat tyytyväisiä, he tekevät hyvää työtä, ja tämän avulla pidetään asiakkaatkin tyytyväisinä. Ja kun asiakkaat ovat tyytyväisiä, yritys menestyy ja pystyy rekrytoimaan sopivia ihmisiä.

 

"Uskomme että rehellisyydellä pääsee jo pitkälle."

- Rasmus Östman, Toimitusjohtaja ja perustaja

 

Kaikki on mahdollista, jos vain yrittää tarpeeksi. Tällainen ajattelu on ollut tärkeää Generon kulttuurin, kehityksen ja kasvamisen kannaltalta. Vaikka joskus tulee vastoinkäymisiä, esimerkiksi teknisten ongelmien vuoksi, can-do-asenteen avulla ne voidaan ratkaista, päästä eteenpäin ja ottaa vastaan taas uusia haasteita.

Genero haluaa rakentaa kulttuurin, jonka perustana ovat rehellisyys, avoimuus, vastuullisuus ja vapaus. ”Uskomme että rehellisyydellä pääsee jo pitkälle. Työkavereiden ja asiakkaiden ottaminen huomioon siten, kuin itsekin haluaisi tulla huomioiduksi, on tärkeää. Johtaminen on aina vaikeaa, mutta uskomme, että kaiken ydin on siinä, että miettii, mitä itse haluaisimme samassa tilanteessa. Miksi karsisimme työhaluja ja vastuuta byrokratian ja sääntöjen tieltä, kun meillä on älykkäitä, osaavia ja erittäin ahkeria työntekijöitä?”, Rasmus korostaa.

 

crew.jpg

 

Haluatko kuulla enemmän Generosta?

Ota yhteyttä!

Genero on täyden palvelun markkinointitoimisto. Haluatko kuulla enemmän juuri sinun yrityksellesi sopivista digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista? Tai ehkäpä haet uutta työpaikkaa? Ota yhteyttä!

Kirjoittaja

nine

nine

HYÖDYNNÄ ASIANTUNTIJOIDEMME VINKIT!

Miten parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa?
Entä miten verkkosivulle vaivalla hankituista kävijöistä saadaan maksavia asiakkaita?

Pysy ajan tasalla digimaailman tuoreimmista käänteistä ja palauta tärkeitä perusasioita mieleesi tilaamalla ajankohtaisten blogikirjoitustemme tiivistelmät kätevästi suoraan sähköpostiisi.