Brändien rakentamiseen ja myynnin kasvattamiseen digitaalisissa kanavissa keskittynyt markkinointitoimisto Genero panostaa uuteen kasvuun omistuspohjaa laajentamalla. Ulkomaisen sijoittajan tilalle otettiin yrityksen avainhenkilöitä.

Genero Oy on ostanut ulos tanskalaisen osaomistajansa ja myynyt osuuden yrityksen avainhenkilöille. Kaupan myötä Sebastian ja Rasmus Östmanin sekä Jonathan Björkskogin perustama yritys on nyt täysin suomalaisomistuksessa. Generon uudet omistajat ovat asiakkuuspäälliköt Mikaela Nyman (KTM) ja Katarina Vepsä (KTM) sekä copywriter Vesa Känsäkangas (KTM). Avainhenkilöiden mukaan tulolla tähdätään ennen kaikkea uuteen kasvuun.

“Ensimmäisen kahden vuoden aikana Genero kasvoi noin 80 %:n vuosivauhtia ja nyt olemme uusien osakkaiden panoksen ja osaamisen myötä valmiita seuraavaan kasvuvaiheeseen. Huolimatta siitä, että yritys on nyt täysin suomalaisomistuksessa, haluamme erottua entistä vahvemmin Pohjoismaisena toimistona”, kertoo toimitusjohtaja Rasmus Östman.

Tulevaisuudessa Generolla saattaa hyvinkin olla toimipisteitä myös muissa Pohjoismaissa, mutta nopeaa kasvua tärkeämpänä yrityksessä pidetään omien toimintatapojen säilyttämistä.

Ruotsin markkinoilla olemme olleet läsnä jo perustamisesta lähtien ja nyt myös Tanska ja Norja ovat tulleet entistä enemmän mukaan kuvioihin. Näillä markkinoilla on kuitenkin myös paljon paikallista osaamista ja näenkin suurimpana vahvuutenamme kyvyn auttaa ulkomaisia yrityksiä pääsemään kustannustehokkaasti ja joustavasti Suomen markkinoille. Sekä vastaavasti suomalaisia yrityksiä pohjoismaisille markkinoille”, tähdentää Rasmus.

Lisätietoja:
Rasmus Östman, toimitusjohtaja
040 742 9523
rasmus.ostman@genero.fi

Genero Oy
Itälahdenkatu 22 B
00210 Helsinki
www.genero.fi

Genero Oy:n toiminta alkoi vuonna 2009 ja on brändien rakentamiseen ja myynnin kasvattamiseen etenkin digitaalisissa kanavissa keskittynyt markkinointitoimisto. Yrityksen palveluksessa on yhteensä 20 henkilöä Helsingissä ja Pietarsaaressa. Asiakkaisiin kuuluvat mm. Snellman, AGA, Friends & Brgrs, Mr. Panini, MUSH, Kauppalehti ja Rototec. Vuonna 2014 Generon liikevaihto oli n. 1,3 miljoonaa euroa.

Kirjoittaja

vesa

vesa

HYÖDYNNÄ ASIANTUNTIJOIDEMME VINKIT!

Miten parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa?
Entä miten verkkosivulle vaivalla hankituista kävijöistä saadaan maksavia asiakkaita?

Pysy ajan tasalla digimaailman tuoreimmista käänteistä ja palauta tärkeitä perusasioita mieleesi tilaamalla ajankohtaisten blogikirjoitustemme tiivistelmät kätevästi suoraan sähköpostiisi.