Generon growth marketing -filosofialle sekä vahvalle digitaaliselle osaamiselle on nyt kysyntää, kun yhä useampi yritys näyttää heränneen, ja haluaa mitattavaa, kasvuun tähtäävää digitaalista markkinointia.

 

Vuosi 2017 on alkanut Generolla voimakkaassa kasvussa

Growth marketing -toimisto Genero, joka vastikään sai Fonectan uudeksi asiakkaakseen, on voimakkaassa kasvuvaiheessa. Generon vuoden 2016 liikevaihto oli 1,9 miljoonaa euroa ja myyntikate 1,4 miljoonaa euroa. Generon myyntikate kasvoi 45 prosentilla vuodesta 2015.

Vuosi 2017 on alkanut vielä voimakkaammassa kasvussa, kuin viime vuonna. Vuoden ensimmäisen kvartaalin myyntikate kasvoi kokonaiset 100 prosenttia vuoden 2016 vastaavaan ajanjaksoon nähden.

Genero on suunnitellut kasvavansa 40 prosentin vauhtia vuonna 2017. 

 

Generon fokus asiakkaiden kasvussa

Vahvaan kasvuun on useita eri syitä.

“Olemme onnistuneet saamaan uusia ja entistä suurempia asiakkaita. Lisäksi olemme onnistuneet kasvamaan nykyisten asiakkaidemme kanssa”, kommentoi Generon CEO Rasmus Östman (kuvassa vasemmalla).

Generon growth marketing -filosofia sekä vahva digitaalinen osaaminen ovat kuitenkin kasvun perimmäisiä syitä.

“Palveluillemme on juuri nyt suuri kysyntä. Yhä useampi yritys näyttää heränneen, ja haluaa mitattavaa, kasvuun tähtäävää digitaalista markkinointia. Digitaaliset kanavat mahdollistavat tulosten mittaamisen aivan eri mittakaavassa kuin aiemmin. Haasteena on kuitenkin, että mitataan asioita, jotka vaikuttavat aidosti yritysten tuloksentekoon. Keskitymme siksi Generolla ennen kaikkea sellaisiin avainlukuihin, jotka vaikuttavat asiakasyritystemme myyntiin sekä kasvuun”, tähdentää Sebastian Östman, Generon COO (kuvassa oikealla).

Alusta alkaen on ollut tärkeää, että Genero hyödyntää mahdollisimman tehokkaasti digitaalisia kanavia markkinointiviestinnässä.

“Generon päätös työskennellä isoja toimijoita haastavien brändien kanssa on lisäksi ollut yksi menestystekijöistämme. Jotta voimme tehdä enemmän dataan pohjautuvaa ja testausta vaativaa markkinointia, on meidän ja asiakasyritystemme välisen yhteistyön oltava ketterää”, lisää Rasmus Östman.

Genero on kasvun siivittämänä onnistunut houkuttelemaan myös uusia kykyjä Genero Crew'n joukkoon. Työllistämme tällä hetkellä yhteensä 26 taitavaa ammattilaista Helsingin ja Pietarsaaren toimistoissamme.

 

Lisätietoja:

Rasmus Östman, CEO & Co-founder, 040 7429 523, rasmus.ostman@genero.fi

Sebastian Östman, COO & Co-founder, 050 3084 196, sebastian.ostman@genero.fi

  

Genero Oy kutsuu itseään growth marketing -toimistoksi. Keskitymme mitattavaan digitaalisen markkinointiviestintään, ja tähtäämme asiakasyritystemme tuloksentekoon. Olemme luova toimisto, joka houkuttelee kumppaneillemme lisää sitoutuneita asiakkaita. Mittaamme, testaamme ja todennamme kaiken, emmekä tyydy vain miellyttäviin lukuihin. Keskitymme ennen kaikkea sellaisiin avainlukuihin, jotka vaikuttavat asiakasyritystemme myyntiin sekä kasvuun. Toimimme pitkäjänteisesti, eikä työmme lopu kampanjan päätökseen.

Genero aloitti toimintansa vuonna 2009, ja työllistää tänä päivänä yhteensä 26 henkilöä Helsingissä sekä Pietarsaaressa. Asiakkaisiimme kuuluvat muun muassa: Fonecta, OK Perintä, Snellman, Mr. Panini, MUSH, AGA, Folksam, Friends & Brgrs, Alma Media, Unilever, Komplett Bank, Rettig Lämpö, Teri-Talot ja Beamex. Generon liikevaihto oli 1,9 miljoonaa euroa vuonna 2016.

Genero Oy / Itälahdenkatu 22 B / 00210 Helsinki / www.genero.fi

 

Kirjoittaja

Heidi Kiikka

Heidi Kiikka

Inbound Marketer & Copywriter. Loves content and writing! Gets high from flow mode and tea. Master of 16 digital marketing certificates. Ex-investment banker & journalist. Promoter of healthy life.

HYÖDYNNÄ ASIANTUNTIJOIDEMME VINKIT!

Miten parantaa verkkosivuston näkyvyyttä hakukoneissa?
Entä miten verkkosivulle vaivalla hankituista kävijöistä saadaan maksavia asiakkaita?

Pysy ajan tasalla digimaailman tuoreimmista käänteistä ja palauta tärkeitä perusasioita mieleesi tilaamalla ajankohtaisten blogikirjoitustemme tiivistelmät kätevästi suoraan sähköpostiisi.